onsdag 2 februari 2011

Tomt på bildfronten

Ja jag har varit dålig på att ta bilder de senaste dagarna, inte haft någon tanke på att ta kort, så har tyvärr inte så många att visa er. Men ska försöka bättra mig. Idag har vi varit på babysång och det är trevligt, Tim ser så glad ut och tittar glatt på alla som är med. Parkerade bilen hos mamma och gick dit (ca 25 minuter) sedan gick vi för att möta Pelle och äta lunch sen promenad hem till mamma. Har blivit en hel del promenad idag men det har varit underbart eftersom solen varit framme och den är så skön.

Igår var vi på 6 månaders kontroll och allt såg bra ut sa läkaren, även om jag inte trodde något annat så är det alltid skönt att höra. Tims mått nu är 7820 gram och 67 cm.

Igår skulle vi äta kyckling till mat och då bestämde jag mig för att testa att göra lite till Tim också. Kokade kyckling, potatis och morötter och han verkar tycka att det är jätte gott... =) Pelle var hjälpsam när han kom hem från jobbet och lade upp maten inför frysning.
 
Måste berätta om en blomma jag har hemma, en höstglöd, vi köpte den för länge sen och de är fina när de har blommor och sen är de ju bara gröna. Så den här har fått stå i Tims rum sedan vi flyttade till huset eftersom vi inte använt det rummet. Så där kunde den stå tyckte jag då den inte var så snygg. Men så för någon månad sedan såg vi hur det började komma blommor på den. Och det som är så roligt är att skaften vuxit och blommorna kommer längst ut. Var tvungen att ta ett kort på den:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar