fredag 4 februari 2011

Rabattkuponger

Jag vet att jag skrev för ett tag sedan att det var irriterande att få reklam och rabattkuponger som är för gamla. Bara för att visa på att de skickat ut gamla så ringde jag upp företaget, och jag var visst inte ensam, det var många som hade ringt. Så kvinnan på företaget bad bara om min adress så skulle de skicka ut nya. Några dagar senare kom dem på posten.. =) Bara grejen att de skickade ut gamla, sen om jag kommer använda dem eller inte det vet jag ännu inte.

Tim han var trött igår, även jag, men han sov totalt 4,5 timme och det brukar han inte göra. Jag somnade i soffan vid 20 igår kväll och det brukar inte jag heller göra, så tror vi var trötta både han och jag. Så gjorde inte så mycket igår förutom var hos vår kattvakt och lämnade en liten blomma och hämtade ljus. Kom ihåg kameran igår så tog några kort på lilleman, även på lite kläder som han vuxit ur som jag ska försöka sälja.
Vi får passa oss nu för Tim ska greppa allt, här har han fått tag på ett bordsunderlägg. Inget farligt om det åker i golvet som tur är. Men det går inte att ställa saker för nära honom.
Trött kille som vilar lite på sin bilmatta medan mamma plockar i hans byrålåda.
Nappen är god; men ser ni vilken fin t-shirt han har idag? En present när han föddes, ni kan nog gissa från vem.. *ler*.
Att vända på nappen och stoppa i munnen är mycket spännande just för tillfället.
Fick Tim att ligga på magen och skratta en stund igår kväll, det är ovanligt eftersom det inte är någon favoritsyssla.
Åhh en spegel...
Där var det något man kunde ta i. Men han blir arg när det inte går att flytta den så ibland låter det som han ska riva hela babygymmet.
Naken kille som slappar lite innan pyjamas och välling. Han har lärt sig att dricka en hel flaska välling innan läggning.
Tim har just nu kommit på att han har armar och att de är svåra att styra. Det är väldigt ofta armarna far åt sidorna och har han en leksak i handen så ser man att han inte har riktigt kontroll på vad han kan göra med armen. Men mysigt att se honom, han har kommit på att det är roligt att ifall man rör armen och har en leksak i så låter det ju.

Idag ska vi ta det lite lugnt, funderade på en promenad, men som vädret ser ut nu, blåst och snö, så tror jag vi stannar inne. Vi ska packa lite för imorrn åker vi till "tant" Emmelie och ikväll ska vi åka och fira Tims kusin Matilda som fyllde 15 år i veckan.. =) Ett stort grattis till stora tjejen.

Pratade med en kompis för ett tag sedan och vi sa att det är när människor i ens närhet fyller år som man märker att man blivit äldre. Man känner sig inte så gammal och tycker inte man har åldrats jätte mycket på utseendet. Men när man har brorsbarn som fyller 15 och 18 år, ja då måste ju jag ha blivit äldre också? Eller? Jaja en massa skitsnack, men men det är roligt att se dem växa också. Och de är så glada över sin nya kusin Tim, är roligt att se när de leker med honom.

Tack för idag, får se om jag skriver något imorrn innan jag åker, annars önskar jag
TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar