onsdag 16 februari 2011

Ork

Har inte orkat skriva här sedan i söndags för de stunder jag haft ledigt har jag vilat mig för att få bort förkylningen. Sedan har Tim inte alls varit på humör för att leka själv så har inte prioriterat att skriva här.

Tim och jag har varit hemma och pysslat med lite blandat i hushållet; tvättat, dammsugit, renskrivit papper till lördagens årsmöte m.m. Vilat emellan detta också för förkylningen har gjort sig till känna när jag arbetat.

Mys hos mormor i lördags.

Snygg sovstil, kolla foten... =)
Räcka ut tungan är roligt.
Pratar med hunden.
Lappar är gott, dem hittar han på alla leksaker.

Imorrn är Pelle ledig, skönt, då ska han få umgås med Tim lite grann för de har knappt träffat varandra den sista tiden. En kort stund i torsdags innan han åkte bort, annars sover alltid Tim när han kommer hem från jobbet. Sen får jag lite avlastning, känns just nu som att jag kan behöva det, om så bara en kort stund. Men imorrn bär det iväg till frisören så då får Tim vara hemma hos Pelle.

2 kommentarer:

  1. Fina pojken=) Kommer på fredag o avlastar dej! Kram

    SvaraRadera
  2. Emmelie: Tackar så mycket... =) Men nu blev ju Pelle ledig imorrn och fredag så kanske kan få lite avlastning, men tyvärr har han blivit förkyld.. =( Ses på fredag. Kram

    SvaraRadera