söndag 13 februari 2011

Förkyld... =(

Har blivit förkyld och det är så tråkigt... =( Ont i halsen (fast det känns bättre idag, men ska inte säga för mycket för imorrn kanske jag har ont igen). Näsan rinner konstant så det är bara att ha papper i närheten. Men men slut klagat nu....

Torsdag och fredag hände det inte så mycket, Tim och jag tillbringade dem dagarna hemma. I torsdags vinkade vi av Pelle som skulle åka på Svenska rallyt. I fredags tog vi en lugn dag och sedan kom mamma och svägerska ut med pizza och gjorde mig sen sällskap hela kvällen.

Igår åkte jag, Tim och mamma till Linköping och träffade Emmelie. Vi skulle fika och umgås och det kan man väl säga att vi gjorde också... eller vad säger du Emmelie? Men var trevligt och dagen blev lång. Åkte sen hem till mamma och sov kvar där över natten. Hon överraskade mig genom att ha köpt en resesäng, har pratat om att göra de men ekonomin säger stopp till det denna månad. Så gulligt av henne att ha köpt de.. =)

Idag tar vi de lugnt, kallt ute, är hemma just nu och tittar till katten. Mamma har hand om Tim en stund, men ska snart åka ner till dem och laga lite mat. Sen kommen väl förhoppningsvis grabbarna hem ikväll... =)

2 kommentarer:

  1. Var en trevlig dag igår som sagt. Mycket fika blev de=) Men det var gött! Vilken gullig mamma du har som köpt en resesäng åt er. O hon kunde va tyst med?? Imponerande=)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har en underbar mamma... =) Jo hon kunde visst vara tyst i detta läge.

    SvaraRadera