fredag 10 juni 2011

Ojoj

Vad jag är dålig på att uppdatera... men hinner inte att sitta vid datorn och orkar inte ladda in bilder. Ja så ni får ta att det kommer lite glest, är hellre ute i solen. Går mycket nu och funderar på när jag/vi ska hinna allt som vi borde göra med huset.. är svårt att påbörja saker när man är ensam hemma med Tim, han sysselsätter sig inte själv så långa stunder. 

Förra veckan kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde men torsdagen var Pelle ledig så då var mamma och pappa här ute och grillade på kvällen. Fredagen jobbade Pelle och Tim och jag pysslade här hemma och förberedde rally på lördagen. Enligt bilderna nedan så tog vi det lite lugnt hemma och myste ute i trädgården.
 Mellanmål i skuggan.
 Lek i vår ofärdiga sandlåda.
 Bada i poolen... mycket uppskattat.

Lördagen var det rally i Åtvidaberg; jag åkte med pappa och Pelle och Peter körde. Även Robban och Björn, för dem tog tävlingen slut på första sträckan. Vi andra tog oss runt med tider som var sisådär. Men skoj hade vi. Tim umgicks med sina barnvakter Anna och Malin... och det var inga problem... han märker inte så väl att mamma och pappa försvinner.

En varm dag var det så på kvällen var vi alla trötta utav värmen, stannade hos mor och far för lite grillning. Sen for vi hem, Emmelie kom för att stanna till måndagen. Söndagen tillbringades inne på Kråkvilan med förberedelser inför kommande folkracetävling på måndagen. När vi åkte hem ifrån stan så stannade vi och köpte glass... *mums* 

Trött kille på söndagskvällen som även hade lite feber.

1 kommentar:

  1. Mycket god glass=) Tack för den trevliga helgen!! Kram

    SvaraRadera