måndag 13 juni 2011

Folkrace hela dagen

Ja igår blev det folkrace hela dagen och då menar jag verkligen hela dagen. Vi åkte hemifrån strax efter 7 på morgonen och var hemma igen runt 21 (tror jag det var). Men det blev en trevlig dag på folkrace med sol och värme framåt eftermiddagen. På morgonen och förmiddagen var det lite mulet och blåsigt men sen klarna det upp och man blev lite bränd. 

Tim var snäll hela dagen; men det är inget spännande att sitta i vagnen hela tiden utan det ska helst röra på sig. Vi var några som satt bredvid varandra på stolar och dem tyckte Tim var jätte bra att gå emellan. När vi kom till väntan vid prisutdelning och anbud så tyckte han det blev lite långtråkigt för då var det gnälligt. Vi var kvar på detta för att pappa fick för sig att lägga bud på en bil, och han fick den dessutom.



Idag har vi haft en hemmadag och fixat med lite blandat, Tim har faktiskt lekt själv i flera omgångar. Han har kunnat sitta ner för sig själv och pilla med något, i vanliga fall så tycker han att jag ska vara precis bredvid honom. Men idag har jag till och med kunnat gå till ett annat rum. Gick en sväng till köket idag när han var i vardagsrummet och när jag gick in för att titta till honom så såg jag detta:
 Jag tyckte det såg lite roligt ut, ungefär som hallå, släpp ut mig. Men jag satte dit en hasp på dörren idag så den går inte att öppna mer än vad som syns på bilden.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på Tim =) Han ser ut att ha det bra i bredvid banan =)

    SvaraRadera