fredag 10 juni 2011

Denna vecka...

Startade måndagen med att vara inne på Kråkvilan hela dagen för att på kvällen köra kvällstävling i folkrace... en mycket trevlig dag med mycket folk. 
Tisdagen tog vi det lugnt och var hemma och vilade upp oss. 
I onsdags var vi på avslutning på babysången.. så nu får vi inte gå dit mera för i höst är Tim för stor och jag har börjat jobba. Så får väl se om Pelle går till Öppna förskolan. Men det var väldigt roligt denna gång för Tim har varit väldigt försiktig och mammig. Suttit nära mig och varit i knät. Men i onsdags kröp han i väg och kollade vad dem andra gjorde och satte sig i knät hos dem andra... vad har hänt? Mysigt var det iallafall att se att han vågade ge sig iväg från mig.
Igår var jag på jobbet och pratade lite inför hösten så då var Tim hos mormor hela dagen. Det hade gått jätte bra... =) När jag åkte hem så köpte jag med mig jordgubbar... Tim fick smaka sina första...=)

2 kommentarer:

  1. Hej Tim !
    Smakade jordgubben, eller blev det jordgubbar, gott ?
    Jag åt några jordgubbar till frukost nyss, dom luktade och smakade härligt.
    Nu är Sommaren här du Tim !
    /Mats Th
    ps hälsa till mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Mats: Det blev jordgubbar och dem slank ner fint. Ja nu är sommaren här när man kan äta jordgubbar... =)

    SvaraRadera