onsdag 14 september 2011

Vardagen börjar infinna sig.

Ja nu har jag varit igång 1½ vecka på jobbet och förra veckan bestod av jobb i verksamheten måndag-onsdag och sedan konferans torsdag-fredag. Denna vecka har bestått av måndag jobb - möte - möte... tisdag jobb - möte... onsdag jobb till 17.00.. så tre sena dagar hem kan man säga. Men idag hann jag hem innan Tim somna.. =) Denna vecka har även två kollegor till mig varit sjuka så vi har fått pussla en himla massa för att få ihop verksamheten... men det har funkat. 


Tim börja inskolning i måndags och det verkar gå hur bra som helst... han hade visst inte varit så intresserad av att sova där idag... men det är ju helt nytt så imorrn vet han ju lite mer vad det är som gäller... vad stor han börjar bli vår kille.. =)

I helgen var vi nere i Småland och hälsade på farmor... vistelsen där får visas i bilder...

3 kommentarer:

  1. Skönt att de går bra på förskolan o för dig på jobbet :) stor han börjar bli :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt verkar flytta =) men jag är nyfiken på mer detaljer så vi får se om vi kan mixtra i hop en dag- Kanske skulle kunna funka på en helg?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Paulina: Ja vi får försöka att ses snart.. nu börjar jag få lite mer koll på livet.. =)
    Kram

    SvaraRadera