torsdag 1 september 2011

Ångesten börjar komma lite smått...

Ja nu är det nära för mig att börja jobba igen... har mycket blandade känslor inför detta. Så lite smått kommer lite jobbångest krypande... hur ska det bli med allt... arbetskamrater, allt praktiskt runt Tim, kommer jag hinna med allt? Ja jag vet.. det kommer ordna sig. Och det är vad jag försöker tänka på hela tiden... det kommer ordna sig.

Ska bli roligt att komma tillbaka till jobbet och då lite struktur på livet. Har varit underbart att vara hemma och njuta av Tim, men nu ska det bli trevligt att komma igång och jobba.

3 kommentarer:

  1. Häärligt :) när börjar du ? :)

    SvaraRadera
  2. Jag börjar på måndag... så väldigt nära nu.. =)

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Lycka till med jobbstarten.
    /Mats Th

    SvaraRadera