tisdag 6 september 2011

Snurr snurr

Ja så känns det i mitt huvud just nu... eller har gjort sen igår till och från. Har nu jobbat två dagar... =) Och idag kände jag att det började ordna upp sig i huvudet lite mer men igår var det totalt kaos. Men det kanske inte ska vara annat när man varit ifrån det i 14 månader.

Men det känns som att det kommer bli kanon bra bara vi får komma iordning. Jag ska komma igång och ja... de andra är ju inne i det för fullt. Jobbar nu på en 1-3 års avdelning med 15 barn och det känns bra... förut har jag varit på 1-5 år med 30 barn, så märks skillnad att det är mindre barn att ta ansvar över.

Imorrn blir det dag 3 och sedan torsdag-fredag ska jag åka iväg på konferans/utbildning med jobbet... så blir en kort vecka på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar