tisdag 20 september 2011

Oj

Vad tiden går... Har nu varit tillbaka på jobbet i 2½ vecka och Tim är snart klar med sin inskolning på förskolan. Dagarna de bara springer iväg så tankar att sätta mig med bloggen är långt borta. Så får försöka uppdatera så gott jag kan... =) 

Det går iallafall bra för mig att jobba igen.. känns bara ibland som att det är så mycket vi ska göra och tider ska ändras hit och dit. Jag tycker det är så tråkigt att behöva ändra mina tidiga dagar för de känns så värdefullt att få hämta Tim tidigt och hinna hem och umgås. Men men det är bara att acceptera att så här kommer det att vara. 

Det går bra för Tim på förskolan.. nu lämnas han efter några minuter och är sedan ensam resten av tiden. I två dagar har han nu sovit middag i ungefär två timmar och det är skönt. Första dagen bara skrek han när han skulle sova.. men verkar som att det har släppt.

Imorrn ska jag lämna.. får vi se om jag klarar av de.. =)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Gott att höra att det går bra på förskola och jobb.
    Fortsatt trevlig vecka på er i Mogata.

    SvaraRadera
  2. Hej..
    Härligt att det går bra för er i nya vardagen.
    Hoppas det gick bra att lämna imorse :-)
    Tänker på er.
    Kram

    SvaraRadera