söndag 29 januari 2012

Bakning

Förra lördagen blev jag sugen på att baka mördegskakor så det gjorde Tim och jag... =) Är roligt när man har energi och tålamod att göra saker tillsammans med Tim. Kanske låter som att jag tycker det är jätte jobbigt att göra saker med Tim. Men så är det inte, men det krävs att man har lite tålamod när man ska göra saker ihop med barn för det tar lite längre tid och man måste ha ögonen på vad dem gör. Men jag tycker det är roligt att göra saker med Tim så ni får inte tro något annat.

Jag förberedde så han hade en bytta och jag hade en som vi gjorde varsin deg i. Men Tim fick endast lite mjöl och margarin och det var han mycket nöjd med, märks att han tycker det är roligt att få vara med. 

 Trött kille som tar en lur i fåtöljen innan bakningen.

 Slutresultatet






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar