söndag 30 oktober 2011

Lördag


Igår hann vi med en hel del, började med att ta lite sovmorgon. Tim är rätt så snäll måste jag få erkänna, om han vaknar vid 5 och jag tar in honom till vår säng så kan han styra runt en bra stund. Och just igår somnade han om i vår säng och vi fick sova till strax efter 8. Sen gjorde vi frukost och fixade i ordning oss, sedan begav vi oss mot Norrköping där vi shoppade två julklappar till Tim och några födelsedagspresenter. Köpte även fodrade gummistövlar till Tim då hans stövlar blivit för små och absolut inte rymde några raggsockor.

När vi kom hem och ätit lite mellanmål så gick vi ut och hjälpte Pelle med att bära lite ved, går tyvärr inte att göra jätte mycket när Tim är med för han kan lätt behöva lite sysselsättning.
Fin höstbild, för var toppenväder ute igår.

Bankar lite på bänken.

Kollar in veden.. =)

Å skottkärran... =)

Fick åka med på några vedlass...

Ett nytt intresse som Tim fått är att hämta sina mössor och ta på sig dem, här ser ni hur han har en på huvudet och en i handen. Hämtar även sina halsdukar och går och bär på. 

 Busade även med mamma igår när jag la mig ner på golvet, vilket verkade vara himla roligt för han klättrade fram och tillbaka. Märkte även att han hade bajsat då han satte sig ända uppe vid mitt huvud.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar